Forgot Username?

Please enter the e-mail address associated with your User account. Your username will be e-mailed to the e-mail address on file.

Din cauza situatie create de virusul Corona COVID-19 si a masurilor care se impun, (de izolare la domiciliu si limitarea deplasarilor), firmele pot permite angajatilor sa lucreze de acasa, nemaifiind necesara deplasarea la birou, daca activitatea angajatului permite aceasta varianta.

In general, un angajat pentru a putea continua activitatea de la birou, dar din alta locatie (ex: de acasa), acesta trebuie sa beneficieze de doua servicii deosebit de importante:

1. Serviciul de Acces LAN - cuprinde posibilitatea accesarii de acasa prin internet a resurselor retelei, servere, aplicatii sau documente care se afla in reteaua de la sediul firmei sau pe calculatorul de la birou.

2. Serviciul de Comunicatii - cuprinde posibilitatea de a comunica online audio si/sau video, colaborarea cu ceilalti angajati si schimbul de documente si fisiere, participarea la sedinte sau conferinte online, vizualizarea diverselor prezentari online, etc.

Cele doua servicii sunt independente si se pot implementa separat.

Cele doua servicii au urmatoarele avantaje:
- se pot implementa rapid,
- costuri minime de instalare din cauza cerintelor tehnice reduse,
- securitate ridicata prin securizarea comunicatiei cu autentificare pt fiecare utilizator,
- instalarea, configurarea si administrarea de la distanta a solutiei, reduce costurile,
- fara necesitatea deplasarii in locatie la sediu, nu sunt costuri de transport.

Avand o fiabilitate ridicata, aceasta solutie este accesibila pentru orice firma din tara sau din strainatate, indiferent de locatie.

Cerinta minima pentru ca aceasta solutie sa functioneze la parametrii normali este viteza accesului la internet atat la sediul firmei cat si la celelalte locatii de unde se va accesa reteaua, care trebuie sa fie suficienta pentru volumul total de trafic care poate sa apara in urma conectarii angajatilor prin internet in reteaua de la firma.